Müşteri Memnuniyet Merkezi

En önemli işimiz, memnuniyetiniz!

Siz değerli müşterilerimizden gelen her türlü görüş, öneri ve şikayetler için Müşteri Memnuniyeti Merkezimiz ile hizmetinizdeyiz. Bildirimleriniz en geç 5 iş günü içinde değerlendirilerek tarafınıza bilgi verilecektir.

    İletişim Bilgileri

  • 0850 222 26 26
  • musterimemnuniyeti@emlakbank.com.tr
  • 0 216 266 26 26
  • Barbaros Mahallesi, Begonya Sk. No:9, 34746 Ataşehir/İstanbul
  • Adınız soyadınız, açık adresleriniz, telefon numaralarınız, Bankamız nezdindeki hesaplarınıza ilişkin tüm bilgiler de dahil olmak üzere şahsınıza ait her türlü bilgi “kişisel veri” kapsamında olduğundan Bankamızla aranızdaki her türlü ticari ve hukuki ilişkiyi düzenleyebilmek, Bankamızın sağladığı hizmetlerden kolaylıkla yararlanabilmenizi temin edebilmek, mevzuatın öngördüğü bilgi saklanması, raporlanması ve diğer yükümlülüklere uymak, 5411 sayılı Bankacılık Kanunu kapsamındaki bankacılık faaliyetlerimizi yerine getirebilmek amacıyla kişisel verileriniz Veri Sorumlusu sıfatıyla Bankamızın yetkili kıldığı Veri İşleyenler tarafından işlenecektir. Kişisel verilerinizin işlenmesinin hukuki sebepleri KVKK m.5/2 uyarınca; a) kimlik ve adres bilgisi gibi verilerinizin işlenmesinin mevzuat gereği zorunlu olması, b) Bankamızdan hizmet almak için Bankamız ile karşılıklı akdedeceğiniz sözleşmelerin kurulması ve ifası için zorunlu olması, c) Bankamızın mevzuattan kaynaklanan raporlama ve yetkili mercilerle bilgi paylaşma yükümlülüklerinin ifası için zorunlu olması, d) Bankamız ile aranızdaki sözleşmelerden kaynaklanan hak ve alacaklarımızın korunması, kullanılması ve tesisi için zorunlu bulunmasıdır.
  • İşlenen kişisel verileriniz; yukarıdaki amaçlarla mevzuatın öngördüğü tüm gerçek ve tüzel kişilere, acentelik faaliyetlerini yürüttüğümüz sigorta şirketlerine, emir iletimine aracılık, işlem aracılığı, portföy aracılığı faaliyetlerimiz çerçevesinde ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere sermaye piyasası işlemlerimiz çerçevesinde iş ilişkisinde bulunduğumuz tüm gerçek ve tüzel kişilere, BDDK, TCMB, SPK, MASAK, GİB dahil olmak üzere kamu otoritelerine, yurt içi ve yurt dışındaki hissedarlarımıza, iştiraklerimize, bağlı ortaklıklarımıza ve iş ilişkisi içerisinde bulunduğumuz diğer bankalara, 5411 sayılı Bankacılık Kanununun 73/4. Maddesinde belirtilen finansal kuruluşlar ve diğer gerçek ve tüzel kişilere aktarılabilecektir.
  • Kişisel verileriniz; başta 5411 sayılı Bankacılık Kanunu olmak üzere tüm yasalar ve ilgili mevzuat uyarınca onay ve/veya imzanızla tanzim edilen bankacılık hizmetlerine ilişkin tüm sözleşmeler/bilgilendirme formları ve sair belgelerle, elektronik onay ve/veya imzanız ile yapacağınız bildirimlerle, hakkınızdaki yargı kararlarının, icra takiplerinin Bankamıza iletilmesiyle, kısa mesaj, elektronik posta, internet, disk, CD, DVD, hafıza kartı ve benzeri her türlü araç veya ortamla, telefon, faks ve benzeri her türlü iletişim aracıyla, ATM, Genel Müdürlük birimlerimiz, şubelerimiz, dijital bankacılık birimlerimiz, internet şubemiz, çağrı merkezimiz gibi kanallar aracılığıyla toplanacaktır. Bu verileriniz elektronik onay, kısa mesaj, elektronik posta, internet, disk, CD, DVD, hafıza kartı, telefon, ATM, dijital bankacılık platformları, internet şube ve benzeri elektronik ya da internet tabanlı araçlar gibi otomatik yöntemlerle elde edilebileceği gibi, Bankamıza sunulan formlar, sözleşmeler, bildirimler, adli veya idari merci kararları gibi otomatik olmayan yöntemlerle de elde edilebilecektir.
  • Bankamıza başvurarak kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileriniz işlenmiş ise buna ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurtiçinde veya yurtdışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme, kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmesi halinde bunların düzeltilmesini isteme, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun 7. Maddesinde öngörülen şartlar dahilinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme, kişisel verilerinizin yukarıdaki sebeplerle silinmesi veya yok edilmesi halinde bunların aktarıldığı üçüncü kişilere bilgi verilmesini isteme, işlenen kişisel verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, kişisel verilerinizin Kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararınızın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz. Yukarıdaki haklarınızı kullanırken, işlemin ek bir maliyet gerektirmesi halinde ilgili mevzuat uyarınca ücret alınacaktır. Bu haklarınızı 6698 sayılı Kanunun ilgili 11. Maddesi gereği 0850 222 26 26 numaralı çağrı merkezi telefonları ve kvkk@emlakbank.com.tr isimli e-posta adresi aracılığıyla kullanabilirsiniz.