Şikayet ve Çözüm Süreci

Müşteri Memnuniyeti Politikamız kapsamında siz müşterilerimizin şikayetleri sistematik bir şekilde gizlilik ilkesine uygun bir şekilde değerlendirilir ve çözüm sonucu en kısa sürede tarafınıza iletilir.

Müşteri

Şube, Çağrı Merkezi, Sosyal Paylaşım Siteleri, Şikayet Siteleri, Türkiye Emlak Katılım Bankası İnternet Sitesi, Türkiye Emlak Katılım Bankası Mobil Şube üzerinden bildirimini ücret ve komisyon ödemeden yapar. Çağrı merkezi üzerinden yapılan görüşmeler de, görüşme süresine ait ücretler operatör firmanın belirlediği tarife ücretidir.

Müşteriye e-posta ile talebin alındığı bilgisinin iletilmesi

Gelen talebin karşılanarak değerlendirmeye alınması

Talep konusunun incelenmesi

Talebin çözümlenebilmesi için gerekli şube, Genel Müdürlük birimleri veya müşteri ile irtibata geçilmesi

Araştırma sonucu müşteriye verilecek cevabın hazırlanması

Müşteriye, bildirim yaparken belirttiği dönüş kanalından çözüm sonucunun iletilmesi

Talebin kapatılması

Bildirim sonuçlandırıldı.